اولویت اصلی بانک دی مشخص شد
گزارش ویژه
بزرگنمايي:
بازار آریا - مدیرعامل بانک دی در نشست هیاتعامل، جمعی از مدیران ستادی، روسای شعب و بازاریابی این بانک، بر ضرورت تغییر رویکرد و حضور قویتر بانک در جذب مشتریان و گسترش سهم بازار تاکید کرد. برات کریمی با اشاره به کاهش محسوس اضافه برداشت بانک دی از بانک مرکزی و رشد قابلتوجه منابع ارزانقیمت این بانک در ماه گذشته، تاکید کرد: «برای استمرار این روند مثبت و افزایش سهم بازار، باید رویکرد شعب به طور اساسی تغییر کند. شعب باید توانایی شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و رقبا را داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل به این نیازها پاسخ دهند.»
به گزارش روابطعمومی بانک دی، وی افزود: «همکاران در شعب باید بدون وقفه و به صورت روزانه برای افزایش درآمدهای کارمزدی، جذب منابع ارزانقیمت و مشتریان جدید برنامهریزی کنند. این اقدام نه تنها به کاهش ریسکهای موجود کمک خواهد کرد، بلکه موجب حذف کامل اضافه برداشت از بانک مرکزی خواهد شد.»
کریمی همچنین بر لزوم بازاریابی هوشمندانه و متناسب با نیازهای واقعی مشتریان تاکید کرد و گفت: «نگهداشت مشتریان نباید با روشهای غیرقانونی و ارائه نرخهای غیرمجاز صورت گیرد و کلیه فعالیتهای بانک باید در چارچوب قانون صورت پذیرد. ما باید با شناخت دقیق نیازهای مشتری و ارائه خدمات با کیفیت و متناسب، ارتباطی پایدار و ارزشمندی با آنها برقرار کنیم.»
مدیرعامل بانک دی در پایان، با تاکید بر جذب منابع ارزانقیمت به جذب مشتریان خرد و کلان بهویژه شرکتهای بزرگ نفتی، پتروشیمی و داروسازی و... اشاره کرد و افزود: «ارائه خدمات ارزی به این شرکتها در راستای تقویت اقتصاد کشور و افزایش منابع بانک باید با حجم گسترده صورت پذیرد و بانک دی باید در این زمینه نقش محوری ایفا کند.»
-
دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶:۴۲
-
۶ بازديد
-
روزنامه دنیای اقتصاد
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1271787/