بازار آریا

آخرين مطالب

کمپین شگفت‌انگیز «سه هیچ» تارا؛ اقتصاد ایران

کمپین شگفت‌انگیز «سه هیچ» تارا؛
  بزرگنمايي:

بازار آریا - همکاری با معتبرترین فروشگاه‌ها برای خریدی استثنایی
تارا، یکی از پیشروترین پلتفرم‌های خرید اعتباری در ایران، با کمپین جدید خود تحت عنوان «سه هیچ» از محصول «اعتبار سه قسطه» رونمایی کرد. این کمپین با هدف افزایش قدرت خرید کاربران و ارائه فرصت‌های بهتر به فروشگاه‌های منتخب، از تاریخ 1 تا 25 اسفند 1403 اجرا می‌شود.
در این کمپین برترین فروشگاه‌های تحت پوشش تارا همچون جین وست، گوشی شاپ، تپسی شاپ، ساعتچی، سفر مارکت، بیمه دات کام، سفیر، روژا، جانبو، سوپرمارکت فوری دیجی کالا و چندین فروشگاه آنلاین و حضوری معتبر دیگر، همراه مشتریان تارا هستند..
خلق ارزش، به پاس همکاری ارزشمند فروشگاه‌های تارا و کاربران خوش حساب
تارا بر این باور است که ایجاد یک اکوسیستم سودمند و مطلوب، مستلزم تقویت ارتباط میان پلتفرم و کسب‌وکارها است و با این کمپین گامی فراتر از همکاری‌های معمول برداشته تا کسب و کارها با اطمینان بیشتر و قدم‌های محکم‌تر در ساخت سبک زندگیِ اعتباری، نقش آفرینی کنند و از سوی دیگر برای مشتریان، تجربه خریدی متفاوت‌تر و اقتصادی‌تر طراحی کرده است.
تارا به واسطه این کمپین قصد دارد با ایجاد بستری امن و سودمند، از همکاری موثر این فروشگاه‌ها تقدیر کند و در همین راستا، امتیازات ویژه‌ای به آن‌ها اختصاص داده است. این امتیازات شامل شرایط آسان‌تر برای فروش و تبلیغات گسترده از طریق کانال‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و رسانه‌های اجتماعی است.
تارا با هدف ایجاد بستری امن و سودمند از سرویس جدید 3 قسطه خود با همکاری برترین فروشگاه‌های فعال تارا رونمایی کرد. مشتریان تارا می‌توانند بدون هیچ پیش پرداختی و در 3 قسط خرید خود را انجام دهند، این کمپین از تاریخ 1 اسفند 1403 تا 25 اسفند ماه برای عموم کاربران فعال خواهد بود.
به گفته‌ی روابط عمومی تارا، در کمپین «سه هیچ» کانال‌های تبلیغاتی داخلی و خارجی باکیفیتی برای معرفی فروشگاه‌های برتر انتخاب شده که از یک سو مخاطبان این فروشگاه‌ها را افزایش می‌دهد و از سویی دیگر فرصت خرید با کیفیت و به‌صرفه شب عید را برای کاربران خوش حساب فراهم می‌کند.
تنوع کالاهای سبد خرید؛ نقطه قوت کمپین «سه هیچ»
یکی از نقاط قوت کمپین «سه هیچ»، همکاری با بیش از 60 فروشگاه آنلاین و حضوری متنوع است که از جمله معتبرترین و پرفروش‌ترین فروشگاه‌های فعال در تارا می‌باشند.
تارا با انتخاب مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها با گروه‌‌های کالایی مورد نیاز خانواده‌ها، از جمله لوازم خانگی، کالای دیجیتال، طلا و زیورآلات، پوشاک، کالای سوپرمارکتی، بیمه و خدمات و سفر و گردشگری به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با بالا بردن قدرت خرید ، نیازهای شروع سال نو خود را با شرایط اعتباری مناسب انجام دهند.
ویژگی‌های کمپین «سه هیچ»؛ خرید بی دغدغه برای همه
در این کمپین کاربران می‌توانند اعتبار سه قسطه تارا را با احراز هویت و اعتبارسنجی در کمتر از 10 دقیقه دریافت کنند و از فروشگاه‌‌های منتخب «سه هیچ» بدون هیچ پرداختی در لحظه، خرید کنند و از ابتدای ماه بعد در سه قسط تسویه کنند.
بر اساس امتیاز کاربران در اعتبارسنجی، به هر کاربر 2 تا 20 میلیون تومان اعتبار سه قسطه تعلق می‌گیرد.
در واقع این کمپین به کاربران فرصت خرید بی‌دغدغه‌ی شب عید و به فروشگاه‌ها فرصت افزایش فروش و دریافت سهم بیشتری از بازار خرید پایان سال را می‌دهد.
باهم و کنار هم برای گذار از پرچالش‌ترین دوران بازار
این کمپین فرصتی بی‌نظیر برای کاربران و فروشگاه‌های تحت پوشش تارا به شمار می‌رود تا در شب عید و فصل خریدهای پایان سال، بهترین تجربه را از خرید اعتباری داشته باشند و به شکلی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه، کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
امیدواریم با این محصول تارا حضور پر رنگ‌تر سبد خرید اعتباری در سبک زندگی افراد را شاهد باشیم.
برای اطلاعات بیشتر درباره کمپین سه هیچ تارا صفحه سه هیچ را ببینید.

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1272973/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گروسی خواستار «تعامل» بین واشنگتن و تهران شد

تخلیه بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز/ بیماران منتقل شدند

سوریه؛ سرگردان میان تکرار داعش یا کودتا؟

سهم کولبران در بودجه افزایش پیدا خواهد کرد

ریسک ارزی بورس

ماندگاری ابهام‌‌‌‌‌‌ها در چشم‌‌‌‌‌‌انداز سرمایه‌گذاری

دورخیز بورس برای فتح کانال تاریخی

آمار معاملات روزانه بازار سهام - 1403/12/09

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در 1404

احتمال یخ‌زدگی محصولات باغداران و کشاورزان در موج سرمای جدید

که جان دارد و جان شیرین خوش است

ترامپ زمان اعلام تعرفه‌های تلافی‌جویانه را اعلام کرد

تحقیقات مالیاتی ایتالیا از شبکه اجتماعی ایلان ماسک

افزایش بارندگی در امارات با کمک هوش مصنوعی

رونمایی هند از سلاحی با قابلیت‌های هوش مصنوعی

آی‌فون‌ها کلمه نژادپرست را به ترامپ تغییر می‌دهند!

تایید وجاهت قانونی فعالیت پلتفرم‌های آزمایشگاهی

افت فروش خودرو در اروپا

تسلا قربانی عقاید سیاسی ایلان‌ماسک؟

خودروهای بنزینی همچنان نفس می‏‏‌کشند

کالاهای اساسی باید با قیمت ترجیحی به‌دست مصرف‌کننده برسد

توسعه ‌تجارت با عراق؛ چگونه؟

معجزه توسعه صادرات

مسیر تمرکززدایی از تهران

هوشمند‌سازی مناطق محیط‌زیست تهران

استقبال جوانان از پیش‌فروش سکه

ایست روند کاهشی دلار

پیشنهادهایی برای تحول نظام مالی بین‌المللی

چینش ETF بر اساس بیشترین تغییر مالکیت - 1403/12/09

بورس دانش‌بنیان

درخشش صندوق‌های طلا در بی رمقی بورس

ترجمه سه داستان کودک به قلم نونا توکلی

اکران مستند معروف فروغ فرخزاد در موزه سینما

واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»

عکس‌نوشت - 1403/12/09

چشم‌انداز منفی صادرات فولاد چین

صنعت در «خواب نقدینگی»

آمریکا و روسیه در مسیر برقراری روابط دیپلماتیک کامل

بازگشت صدای نازیسم به قاره سبز

افزایش نرخ زاد و ولد در کره‌جنوبی

صدورکیفرخواست زورگیر پیروزی

مخالفت مجلس با طرح تدریس زبان‌های محلی در مدارس

راهبرد - 1403/12/09

واکنش دولت به طرح استیضاح وزیر اقتصاد

ریزش استیضاح‌کنندگان همتی

رویای محبوس ایرانی در پاناما

گزارش جدید آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران

ارتقای روابط با «تروئیکا»

قیمت انواع سکه طلا در مرحله دوم پیش‌فروش

روایت روحانی از شروط مذاکره

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی