7 جایزه جشنواره استیوی به بانک سامان رسید
اقتصاد ایران
بزرگنمايي:
بازار آریا - بانک سامان در جشنواره بینالمللی کسبوکار استیوی (stevie awards) که به عنوان «اسکار کسبوکارها» شناخته میشود، موفق به کسب 7 جایزه معتبر شد. این جوایز شامل پنج مدال طلا و دو مدال برنز در حوزههای مختلف از جمله نوآوری در ارتباطات داخلی، رسیدگی به صدای مشتریان، گزارش سالانه سرمایه انسانی و ویدئوهای سازمانی بودند. این دستاورد در شرایطی حاصل شد که شرکتهای بزرگی از کشورهای ترکیه، عربستان، قطر، امارات و کویت نیز در این جشنواره دستاوردهای برجسته خود را در معرض داوری گذاشته بودند.
فرشته ضرابیه، معاون توسعه و زیرساخت بانک سامان به شاخصهای کلیدی که موجب کسب جایزه استیوی شد اشاره کرد و افزود: کسب این جوایز نشاندهنده تعهد بانک سامان به نوآوری، ارتقای تجربه مشتری و توسعه سرمایه انسانی است و شاخصهای کلیدی که باعث این موفقیت شد، تمرکز بر ارتباطات درونسازمانی، ارتباط بین پرسنل و مشتریان و همچنین ایجاد حس همدلی و تعامل در سازمان بوده است.
وی با بیان اینکه همواره تلاش کردهایم تا استانداردهای جهانی را در خدمات خود به کار بگیریم و این موفقیت، گواهی بر مسیر درستی است که در پیش گرفتهایم یادآور شد: هدف بعدی ما حضور در بخش اینترنشنال جشنواره است.
ضرابیه در ادامه با اشاره به این موضوع که بانک سامان، نخستین بانکی بود که طرح طبقهبندی مشاغل را مجزا از طرح کشوری تدوین و اجرایی کرد، افزود: این طرح که بر اساس استانداردهای بینالمللی طراحی شده بود، پس از ارائه به وزارت کار، توانست تاییدیه لازم را دریافت کند و هدف از این طرح، ایجاد فضایی مناسب برای رشد حرفهای کارکنان و افزایش رضایت آنها در محیط کار بوده است.
وی افزود: بانک سامان همچنین برنامههای ویژهای برای کارکنان و خانوادههایشان اجرا کرده است که ازجمله آنها میتوان به جوایز تحصیلی برای فرزندان کارکنان، هدایا در روز تولد، ارائه کتاب و اسباببازی در مناسبتهای مختلف و برگزاری مسابقات نقاشی اشاره کرد.
به گفته معاون توسعه و زیرساخت بانک سامان استراتژی بانک سامان مبتنی بر توجه به سرمایه انسانی، ایجاد محیطی پویا برای کارکنان، بهبود تعاملات درونسازمانی و تمرکز بر صدای مشتری است و باور داریم، اگر کارکنان احساس رضایت و آرامش داشته باشند، میتوانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند که در نتیجه، موجب رشد و توسعه سازمان و افزایش درآمد خواهد شد.
به گفته ضرابیه، این رویکرد موجب شده، بانک سامان بتواند نهتنها در ایران، بلکه در عرصههای بینالمللی نیز جایگاه ویژهای کسب کند. ضمن اینکه بانک در حال برنامهریزی برای حضور در رقابتهای بینالمللی و تبدیلشدن به نخستین سازمان ایرانی است که در این حوزهها شرکت میکند.
وی در ادامه صحبتهایش با تاکید براینکه بانک سامان همواره تلاش کرده تا همگام با روندهای جهانی حرکت کند و نوآوریهای بانکی را در ایران پیادهسازی کند، خاطرنشان کرد: این بانک از همان ابتدا، بر پایه بانکداری الکترونیک ایجاد شد و شکل گرفت و در سال 1382، زمانی که بانک سامان فعالیتهای خود را آغاز کرد، یکی از پیشگامان سیستمهای کارتهای بینالمللی در ایران بود که تحریمها مانع ادامه این مسیر شد.
او گفت: حتی در سالهای 1388 و 1389، زمانی که مفهوم نئوبانکها فراگیر نشده بود، بانک سامان برای راهاندازی بانک تماما الکترونیکی برنامهریزی میکرد و ایده آن در همان زمان برای بانک مرکزی نیز ارسال شد که به دلیل ناشناخته بودن مفهوم این نوع بانکداری، درنهایت این هدف محقق نشد. به هرحال بانک سامان بر این باور است که هر چالشی میتواند به فرصتی برای رشد و توسعه تبدیل شود و این بانک همواره تلاش کرده تا از محدودیتها عبور کند و با تکیه بر نوآوری و فناوری، مسیر پیشرفت را برای خود و مشتریانش هموار سازد.
-
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴:۴۰
-
۸ بازديد
-
روزنامه دنیای اقتصاد
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1274086/