حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازها اعلام شد
اقتصاد ایران
بزرگنمايي:
بازار آریا - باشگاه خبرنگاران / مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر 7 روز برای پروازهای داخلی و 14 روز برای پروازهای خارجی به شکایات مسافران در قالب حقوق مسافر رسیدگی کند.
-
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱:۴۲
-
۷ بازديد
-
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1253501/