راهبرد پالایش وپخش؛ استفاده از ظرفیتهای بیرونی
اقتصاد ایران
بزرگنمايي:
بازار آریا - معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران با تأکید بر اینکه ظرفیتهای داخلی این شرکت پاسخگوی نیازهای صنعت پالایش و پخش نیست، بیان کرد: استفاده از ظرفیتهای برونسازمانی راهبرد اصلی شرکت ملی پالایش و پخش برای حل مسائل است.
به گزارش خبرنگار شانا، محمدعلی دادور دوشنبه (24 دی) در حاشیه امضای تفاهمنامه طرحهای پژوهشی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران و بنیاد ملی نخبگان، گفت: ظرفیتهای داخلی این شرکت نمیتواند پاسخگوی نیازهای صنعت پالایش و پخش باشد از این رو تصمیم گرفتیم از ظرفیتهای برونسازمانی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه مسائل کلان و مهم صنعت پالایش بر اساس تفاهمنامه امضا شده با بنیاد ملی نخبگان مطرح و این مجموعه با استفاده از ظرفیتهای موجود راهحلهای مناسب بهمنظور رفع این مسائل در اختیار شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران قرار میدهد، افزود: مسائل زیستمحیطی، ناترازی انرژی و قاچاق فرآوردههای نفتی از جمله چالشهای عمده شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران است که امیدواریم بتوانیم با کمک نخبگان کشور بخش عمدهای از این مسائل را رفع کنیم.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران با تأکید بر اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از ابتدای آغاز به کار تا عملیاتی شدن پروژهها و ایدهها در کنار بنیاد ملی نخبگان خواهد بود، اظهار کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران افزون بر استفاده از ظرفیت بنیاد ملی نخبگان برای رفع مسائل کلان شرکت از ظرفیت سایر سازمانها و شرکتها نیز برای حل چالشها استفاده میکند.
دادور، ایدهپردازی برای مسائل مطرحشده، تأیید ایدهها و رساندن ایدهها و طرحها به مرحله نیمهصنعتی را از جمله تعهدهای مجموعه بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد و گفت: همکاری ما با مجموعه بنیاد ملی نخبگان تنها در این بخش محدود نمیشود و در تمامی مراحل با یکدیگر همکاری خواهیم داشت.
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1247636/