استقبال از سرویسهای رایگان «فونیکس»
اقتصاد ایران
بزرگنمايي:
بازار آریا - مشتریان با مراجعه به بیش از 90 نمایندگی معتبر فونیکس، از خدمات تخصصی و سریع این برند بهرهمند و از سلامت خودروهای خود در آستانه زمستان مطمئن شدند.
جشنواره یلدایی فونیکس با سرویس روزانه چند صد خودرو در سراسر کشور برگزار شد و با بازبینی و بررسی صفر تا صد خودروها از بخشهای برقی، مکانیکی و فنی خودروها با ارائه لوازم مصرفی و قطعات یدکی اصل و استاندارد به پایان رسید.
با توجه به اینکه خودروهای پیشرفته و تکنولوژیمحور برند فونیکس دارای گارانتیهای 5 تا 7 ساله هستند، این جشنواره فرصتی طلایی برای مشتریان بود تا با استفاده از تخصص و تجربه متخصصان این برند، از بروز مشکلات جدی در خودروهای خود جلوگیری کنند.
در طول این کمپین 14 روزه که با فرارسیدن شب یلدا و ورود به زمستان به پایان رسید، مشتریان وفادار فونیکس از فرصت فراهم شده توسط مدیران خودرو به منظور افزایش اطمینان خاطر خود و حفظ کیفیت مستمر محصولات استفاده کردند و در بیش از 90 نمایندگی رسمی در سراسر کشور از این خدمات بهرهمند شدند.
همچنین مدیران خودرو مانند سالهای گذشته، کودکان خیریه مهرآفرین را دور هم جمع کرد. این برنامه طبق روال رویدادهای یلدایی باشگاه مشتریان امویام در سالهای اخیر انجام شد.
جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت شب یلدا برای ایرانیان، اعلام کرد که این شرکت هرساله رویدادهایی را برای آموزش و رشد کودکان برگزار میکند.
-
سه شنبه ۴ دي ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰:۳۰
-
۱۰ بازديد
-
روزنامه دنیای اقتصاد
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1233896/