بزرگنمايي:
بازار آریا - در کمپین «1404 آرزو» بیش از 166میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت
رپرتاژ آگهی : در دنیای بانکداری، ایدههای نو همیشه راهی برای جلب توجه پیدا میکنند اما بعضی از آنها فراتر از یک ایده میروند و به فرصتی واقعی برای کاربران تبدیل میشوند؛ بلو با کمپین «1404 آرزو» نشان داد که چطور میتوان بدون پیچیدگیهای معمول بانکی، امکاناتی را در اختیار کاربران قرارداد. این کمپین که از 27 بهمن تا 25 اسفند 1403 برگزار شد، به کاربران این امکان را داد که با واریز حداقل 2 میلیون تومان به باکس «1404 آرزو»، وامی معادل 10 برابر آن را دریافت کنند، آن هم بدون سود، بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن. حالا و با پایان این کمپین و اعلام برندگان قرعهکشی 1404 آرزو ، نگاهی دقیقتر به ابعاد این کمپین میاندازیم.
اعداد بزرگ، وامهای چشمگیر
به گزارش روابط عمومی بلو، در بازهی این کمپین بیش از 698 هزار نفر باکس «1404 آرزو» را ساختند و تا پایان کمپین بیش از 398 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در قرعهکشی بودند. بلو در پایان کمپین، در مجموع 166٫900٫507٫205 تومان وام به کاربران خود پرداخت کرد؛ رقمی که نشان از استقبال و اعتماد کاربران دارد.

اگرچه مطابق آنچه در پیششرطهای شرکت در کمپین اعلام شده بود، کاربران باید حداقل 2 میلیون تومان به باکس «1404 آرزو» خود واریز میکردند، بیشترین مبلغ واریز شده به باکس، در بین کاربرانی که برنده شدند، 500 میلیون تومان بوده است و این کاربر برنده 5 میلیارد تومان وام از بلو شد.

کمپینی برای زن و مرد و پیر و جوان

یکی از نکات جالب توجه در کمپین «1404 آرزو»، حضور گسترده کاربران با سنین مختلف بود. بازه سنی شرکتکنندگان، گستره جالبی از 18 تا 84 سال را در بر داشت؛ در این میان اما میانگین سنی 36.2 سال، گوی رقابت را از همه سنین ربود.

آماری که نشان میدهد این کمپین توانسته مخاطبان متنوعی را جذب کند؛ از جوانانی که به دنبال اولین تجربههای مالی خود بودند تا افراد میانسالی که با نگاهی دقیق به فرصتهای جدید، در آن شرکت کردند.

علاوه بر بازه سنی متنوع شرکتکنندگان، ترکیب جنسیتی زنان و مردان هم قابل توجه است؛ در بخش تقسیمبندی جنسیتی مردان با 55.8 درصد از شرکتکنندگان، سهم بیشتری را به خود اختصاص دادند، در حالی که زنان 44.2 درصد از مشارکتکنندگان را تشکیل دادند.
جغرافیای مشارکت؛ کدام استانها پیشتاز بودند؟

کاربران بلو در این کمپین، محدود به نقطه خاصی از کشور نبوده و از تمام استانها شرکتکنندگانی در آن حضور و هر استان حداقل 7 برنده داشتهاند. تهران، خراسان رضوی و البرز سه استانی بودند که به ترتیب بیشترین میزان مشارکت را داشتند، در حالی که کهگیلویه و بویراحمد و ایلام کمترین تعداد شرکتکننده را به ثبت رساندهاند. این تفاوت میتواند ناشی از عواملی مانند جمعیت، میزان دسترسی به خدمات
دیجیتال و آگاهی از کمپینها باشد اما نکته قابل توجه این است که گستره این طرح بهگونهای بود که از تمام استانهای کشور حداقل تعدادی کاربر در آن حضور داشتند.
مدلی نوآورانه در بانکداری
کمپین «1404 آرزو» نمونهای از یک مدل بانکداری نوآورانه بود که بدون پیچیدگیهای سنتی، مسیری ساده و شفاف را برای دریافت تسهیلات ایجاد کرد. از یک سو، وامهای 10 برابری بدون سود و کارمزد، این طرح را به گزینهای بیرقیب تبدیل کرد و از سوی دیگر، شرایط آسان برای شرکت، باعث شد که طیف وسیعی از کاربران بتوانند در آن حضور داشته باشند. استقبال گسترده از این کمپین، نشانهای روشن از تغییر نگاه کاربران به بانکداری
دیجیتال و اعتماد بیشتر به روشهای نوین تأمین مالی است.
این فقط یک رویداد بانکی نبود، بلکه نشانهای از آیندهای بود که در آن، دریافت تسهیلات دیگر یک فرآیند پیچیده، پرهزینه و زمانبر نخواهد داشت. کاربران نشان دادند که آماده پذیرش مدلهای جدید مالی هستند و بانکداری
دیجیتال میتواند با راهکارهای شفاف و نوآورانه، جایگزین روشهای سنتی شود. بلوبانک با این کمپین، نهتنها اعتماد کاربران را به خود جلب کرد، بلکه استانداردهای جدیدی را در ارائه خدمات مالی
دیجیتال تعریف کرد؛ استانداردهایی که بدون شک، آینده بانکداری را رقم خواهند زد.
تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.