رضایت مردم و مشتریمداری؛ اولویت کلیدی بیمه ایران
اقتصاد ایران
بزرگنمايي:
بازار آریا - بیمه ایران در دوره جدید مدیریتی برای بازگشت به روزهای اوج دچار تحولات فراوانی شده است. تیم مدیریتی جدید سعی کرده در این مدت با ترسیم چشماندازهای تازه ریل حرکت بیمه ایران را به سمت نوآوری و سودآوری بیشتر تغییر دهد.
علی جباری، مدیرعامل این شرکت ضمن تشریح چشماندازهای جدید، از فصل تازه بیمه ایران در مسیر خدمات بینظیر به مردم خبر داد و گفت: بیمه ایران با توجه به ساختار صنعت بیمه تنها شرکت بیمه دولتی فعال در بازار بیمه کشور است که بیش از90 سال از عمر آن سپری شده و در طول این سالها فراز ونشیبهای بسیاری داشته است، اما عمدتا سعی شده تا به رسالت و وظیفه خود یعنی ارائه کلیدیترین محصول برای حوزه اقتصادی کشور و تامین امنیت و اطمینان مالی عمل کند.
وی ادامه داد: در زمینه زیرساختهای فناوری و اطلاعات در بیمه ایران که باید به ارائه خدمات و محصولات آسان کمک کنند نیز مشکلاتی وجود داشت که با آغاز دولت چهاردهم فصل جدید کاری را تدوین کردیم و با توجه به اینکه نگاه رئیسجمهور و وزیر اقتصاد ارائه خدمات خوب به مردم است با این محوریت، 6 چشمانداز جدید بیمه ایران ترسیم شد.
وی با اشاره به سیاست خدمت بینظیر به مردم در حوزه پرداخت خسارت و ارائه پوششهای بیمهای بهعنوان شاخص اول بیمه ایران تصریح کرد: بیمه ایران نقش چشمگیری در ثبات اقتصادی ملی دارد، بنابراین شروع این فصل جدید کاری را با حضور قدرتمندتر در بازار بیمه کشور آغاز کردیم. در این راستا حضور توانمند در بازار و ایفای نقش بیشتر در اقتصاد کشور نیز چشمانداز دیگر ترسیمی برای بیمه ایران است. جباری عنوان کرد: چشمانداز بعدی تعامل درست با ذینفعان بیمه ایران است؛ مردمیترین شرکت بیمه کشور، بیمه ایران با بیش از 14هزار نمایندگی فعال در سراسر کشور، یکی از ابزارها و رکنهای اساسی شرکت در بیمهگری کشور است.
وی چشمانداز بعدی را توانمندسازی نیروی انسانی بهعنوان کلیدیترین سرمایه شرکت عنوان کرد و افزود: توانمندسازی شبکه نمایندگی بیمه ایران چشمانداز دیگر ترسیم شده برای این شرکت است. به دلیل شبکه شعب خوب، بیمه ایران گستردهترین شبکه ارائه خدمات بیمه در سراسر کشور محسوب میشود؛ توانمندسازی کمی و کیفی شعب و توسعه آنها یکی از راهبردهای پیش رو و چشماندازهای ترسیم شده است.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران از تحقق پنج راهبرد برای چشماندازهای ترسیمشده نیز خبر داد و عنوان کرد: نخستین راهبرد حرکت از بیمهگری سنتی به سمت بیمهگری دیجیتال است که در این راهبرد از ابزارها، نرمافزارها و فناوریهای نوین بهرهمند میشویم. رویکرد بعدی کوچکسازی ستاد و حرکت به سمت تصمیمگیری، نظارت و هدایتگری و استفاده از منابع اقتصادی و مالی از محل فروش بیمهنامه برای سرمایهگذاری در حوزه زیرساختی و زیربنایی کشور مثل نفت، راهها، نیروگاهها، پالایشگاهها، فولاد و... است.
وی با تاکید بر اینکه بیمه ایران باید از بازاریابی و مشتریمداری سنتی به سمت استفاده از فنون جدید بازاریابی حرکت کند، ادامه داد: مشتریمداری باید بهعنوان فرهنگسازمانی بیمه ایران تعریف شده و از باور به ارزش و از ارزش به سنت تبدیل شود که در این راستا گامهای خوبی برداشته شده است. وی اضافه کرد: در حوزه پرداخت خسارت بهویژه ثالث و بدنه خودرو به دنبال بازنگری فرآیند هستیم؛ چالشهای متعددی که از سنوات قبل در حوزههای مختلف به ارث بردیم را پذیرفته و برای آن راهکارهای خوبی در قالب سند تحول و توسعه ارائه دادیم تا دوباره به دوران اوج خودش برگردد.
جباری رضایتمندی عمومی را مهمترین هدف فعالیت و خدماترسانی در بیمه ایران دانست و یادآور شد: تلاش تمامی ارکان بیمه ایران اجرای رویکرد جدید بهعنوان جلب رضایت مردم است که از سوی رئیسجمهور و وزیر اقتصاد نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
-
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵:۰۴
-
۹ بازديد
-
روزنامه دنیای اقتصاد
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1274464/