بازار آریا

آخرين مطالب

پزشکیان مراقب استاندار‌های اصولگرا باشد اقتصاد ايران

پزشکیان مراقب استاندار‌های اصولگرا باشد
  بزرگنمايي:

بازار آریا - مخاطب 24- فعال سیاسی اصولگرا گفت: بخشی از جریان رقیب آقای پزشکیان معتقد است اگر آقای پزشکیان به ایده وفاق اعتقاد دارد، باید در استان‌هایی که رای پایین‌تری داشته استانداران از جناح مقابل انتخاب شوند که این موضوع در نهایت می‌تواند به پوست خربزه‌هایی تبدیل شده که باعث سر خوردن دولت شود.
محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در ارزیابی رویکرد دولت وفاق پزشکیان تا امروز گفت: اگر راست بگویم آقای پزشکیان ناراحت می‌شود و اگر دروغ بگویم خدا ناراحت می‌شود.
وی افزود: در فضای سیاسی کشور، به دلیل‌عدم وجود یک تعریف جامع از وفاق، افراد مختلف از منظر خود به ارزیابی این موضوع پرداخته‌اند. آقای پزشکیان به دنبال این بوده که در سیستم مدیریتی خود به گونه‌ای عمل کند که هیچ دعوایی ایجاد نشود و از افراد با دیدگاه‌های مختلف، صرف‌نظر از گرایش سیاسی‌شان استفاده کند. همین رویکرد به نظر می‌رسد تاکنون نقاط ضعفی را به وجود آورده است.
اگر ایده وفاق قرار باشد به انتصاب افرادی بینجامد که در عمل به این ایده اعتقادی ندارند، منظور من افرادی هستند که در دولت گذشته نیرو‌های دولت قبل از خود را بانیان وضع موجود دانسته و حالا این افراد می‌خواهند در دولت فعلی تحت عنوان دولت وفاق همچنان حضور داشته باشند، این موضوع با اصل وفاق تناقض دارد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: بخشی از اصلاح‌طلبان امروز ناراضی هستند، زیرا بر این باورند که آنها با رأی خود آقای پزشکیان را به ریاست جمهوری رسانده‌اند و باید پست‌ها به آنها داده شود. در عین حال، برخی اصولگرایان نیز نگران هستند که چرا باید اصلاح‌طلبان در سمت‌های مدیریتی بیشتر از آنچه که شایسته است، دخیل باشند. این وضعیت ممکن است برای آقای پزشکیان مشکلاتی ایجاد کند و احتمالاً در آینده نیز انتقادات و اعتراضات بیشتری بروز خواهد کرد.
مهاجری در ارزیابی انتصاب مدیران میانی و استانداران گفت: به نظر می‌رسد که انتخاب استانداران باید به گونه‌ای باشد که نظرات گروه‌های مختلف در آن لحاظ شود و به یک اجماع نسبی در انتخاب‌ها برسند. در برخی استان‌ها ممکن است رأی آقای پزشکیان اکثریت مطلق باشد، طبیعی است که استاندار آن استان از گرایش فکری جناح آقای پزشکیان انتخاب شود، اما طبیعی است در استان‌های دیگر، جناح مقابل انتظار داشته باشد که استاندار از میان آنها انتخاب شود.
حالا بخشی از جریان رقیب آقای پزشکیان معتقد است اگر آقای پزشکیان به ایده وفاق اعتقاد دارد، باید در استان‌هایی که رای پایین‌تری داشته استانداران از جناح ما انتخاب شود که این موضوع در نهایت می‌تواند به پوست خربزه‌هایی تبدیل شده که باعث سر خوردن دولت شود.
وی در ارزیابی مهم‌ترین چالش‌های سر راه ایده وفاق دولت چهاردهم گفت: به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها، چالش نظری است که به دلیل‌عدم وجود تعریف جامع، هرکسی از منظر خود به تفسیر ایده وفاق می‌پردازد.
کاش آقای پزشکیان در یک سمینار علمی این مسأله را مطرح می‌کردند تا به عنوان یک استراتژی در دولت وفاق ملی تعریف شود. اما امروز به تعداد افرادی که مقاله می‌نویسند موضوع وفاق مطرح می‌شود و این تکثرگرایی باعث آسیب به ایده وفاق شده است؛ بنابراین آقای پزشکیان باید در این زمینه، چارچوب نظری وفاق را مشخص کنند تا استراتژی مسیر پیش روی دولت مشخص شود.
این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که انجام چه کار‌هایی می‌تواند در رضایتمندی عمومی تاثیرگذار باشد، گفت: منطقه خاورمیانه امروز در تنشی قرار دارد که درگیر شدن ما هم در وضعیت اقتصادی ما نیز تاثیرگذار است. هرگاه جنگی اتفاق می‌افتد بحران اقتصادی تاثیرگذار بود. حالا در این موقعیت به نسبت انتظاری که وجود داشت، هنوز بحرانی به وقوع نپیوسته است.
اما امروز تحریم‌ها گسترش پیدا کرده و می‌تواند به مزاحمی برای دولت برای جلب رضایت مردم تبدیل شود. به همین دلیل مردم انتظار دارند گشایش‌هایی در زمینه اقتصادی و معیشت رخ دهد. هرچند در وضعیت فعلی این انتظار برای دولت دشوار است، اما با وجود آنکه خود آقای پزشکیان وعده‌ای در این زمینه نداده است، اما به طور طبیعی انتظار مردم افزایش یافته است

بازار آریا

بازار آریا

بازار آریا

شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند. سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟

بازار آریا

تصویری از حلیم خوری سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام را در یک جشن خصوصی که مربوط به سال 1395 است مشاهده بفرمایید. آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی!

بازار آریا

اولین بار است که دو انسان در خواب با یکدیگر ارتباط برقرار کردند. این دستاورد مهم که محققان استارتاپ REMspace مدعی آن هستند، نشان می‌دهد رؤیای شفاف (Lucid Dream) می‌تواند ابعاد جدیدی از ارتباطات و پتانسیل را معرفی کند. در این آزمایش جدید، شرکت‌کنندگان در خانه‌های خود خوابیده بودند سپس دستگاهی امواج مغزی و داده‌های پلی‌سومنوگرافی آن‌ها را از راه دور ردیابی کرد. زمانی که سرور دستگاه تشخیص داد اولین شرکت‌کننده وارد وضعیت رؤیای شفاف شده، کلمه تصادفی تولید‌شده با زبان مخصوص Remmyo را از طریق ایرباد برای او در وضعیت خواب ارسال کرد. 7 راز مهم در مورد مصرف میوه خشک که نمیدانستید!

بازار آریا

هادی چوپان نتوانست عنوان قهرمانی‌اش در مستر المپیا که دو سال پیش به دست آمد را تکرار کند. برگزیده بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت

بازار آریا

نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس حضور دارند المپیکی 15 ساله ایران با اسلحه 20 هزار یورویی در جستجوی طلا

بازار آریا

جستجو پیوندها خبرنامه نظرسنجی Rss درباره ما تماس باما اوقات شرعی آب و هوا آرشیو اقتصادی اقتصادی مناطق آزاد بازار صنعت مواد غذایی کشاورزی آرایشی و بهداشتی بورس بانک و بیمه طلا و ارز بازار مسکن بازار خودرو لوازم خانگی لوازم دیجیتال ارزهای دیجیتال اجتماعی اجتماعی وضعیت راه ها مذهبی اخبار فرهنگیان سلامت علم و فناوری اطلاعات محیط زیست حقوقی و قضایی حوادث اخبار کرونا هواشناسی سیاسی سیاسی انتخابات بین‌الملل امنیتی و دفاعی احزاب ورزشی عمومی فوتبال المپیک والیبال کشتی فرهنگی فرهنگی سینما و تئاتر موسیقی چهره‌ها گردشگری گردشگری جاذبه های گردشگری سیاسی اقتصادی اجتماعی ورزشی فرهنگی گردشگری صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی درباره ما تماس باما آب و هوا اوقات شرعی نظرسنجی پیوندها جستجو خبرنامه Rss آرشیو اقتصادی اقتصادی مناطق آزاد بازار صنعت مواد غذایی کشاورزی آرایشی و بهداشتی بورس بانک و بیمه طلا و ارز بازار مسکن بازار خودرو لوازم خانگی لوازم دیجیتال ارزهای دیجیتال اجتماعی اجتماعی وضعیت راه ها مذهبی اخبار فرهنگیان سلامت علم و فناوری اطلاعات محیط زیست حقوقی و قضایی حوادث اخبار کرونا هواشناسی سیاسی سیاسی انتخابات بین‌الملل امنیتی و دفاعی احزاب ورزشی عمومی فوتبال المپیک والیبال کشتی فرهنگی فرهنگی سینما و تئاتر موسیقی چهره‌ها گردشگری گردشگری جاذبه های گردشگری سیاسی اقتصادی اجتماعی ورزشی فرهنگی گردشگری
شبکه های اجتماعی فیس بوک لینکداین واتساپ اینستاگرام تلگرام صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی کلیه حقوق محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1201466/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «پراهام »

ریشه شناسایی فرارهای مالیاتی پردازش داده ها و اطلاعات مالی است

بقائی: ارتقای همکاری‌ها و مبادلات اقتصادی برای تحکیم صلح منطقه مهم است

قیمت گوشت قرمز امروز 27 مهر 1403

ارتقای همکاری‌ها و مبادلات اقتصادی برای تحکیم صلح منطقه مهم است

تقویت همکاری‌ ایران و تانزانیا درحوزه نهاده‌ دامی و دامپروری

حماس: السنوار سلاح به دست و در میدان نبرد به شهادت رسید

راهی جز مقاومت مقابل رژیم سفاک و تروریست اسرائیل وجود ندارد

ماموستا رستمی: وحدت ضروری‌ترین نیاز جهان اسلام در برابر صهیونیست‌هاست

روایت سخنگوی وزارت امور خارجه از حضور عراقچی در نشست 3+3

سود هنگفت فروش این خودرو در جیب ایران خودرو

تمام شاخص‌های اقتصادی زنجان طی سه سال گذشته مثبت شد

رئیس جمهور روسیه، بریکس را وسیله برای رشد اعضا توصیف کرد

حضور سردار قاآنی در انظار عمومی بسیار معنادار بود

بحران‌های ‌اقتصادی با گردش ‌چرخ‌های تولیدی برطرف می‌شود

راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در جویبار از مطالبات است

رونمایی پوتین از هدف روسیه در بریکس/ تزار چه در سر دارد؟

صنعت چگونه به باتلاق رکود رفت؟

حساب بانکی این افراد مسدود میشود

پزشکیان مراقب استاندار‌های اصولگرا باشد

ویژگی ها و برکات ذکر «استغفار»

پوتین: هدف ما در بریکس رشد خودمان است، نه تخریب رقبا

همکاری کشاورزی، پتروشیمی و گردشگری ایران و تانزانیا توسعه می‌یابد

تقویت همکاری‌های ایران و تانزانیا در تامین نهاده‌های دامی و صنعت دامپروری

آقامحمدی: برنامه توسعه‌ باید متناسب با شرایط منطقه تدوین شود

کشف دروازه 12 متری شهر پارسه تخت جمشید

قربانی بزرگ قمار نتانیاهو+ فیلم

نبود آموزش موجب فراموش شدن سرمایه‌های ناملموس در کشور شده است

منابع بانکی لرستان در استان‌های دیگر هزینه می‌شود

گزیده‌های نفتی هفته

سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش

اثبات عملی آیات قرآن در فلسطین

افزایش حقوق کارگران سالی 4 بار می‌شود؟

خبرهای تازه از پرونده چای دبش و کوروش کمپانی

سایه روشن بازار مسکن در میانه پاییز

اصلاح فرمول مزد؛ پیشنهاد بررسی 3 ماه یکبار حقوق کارگران

دولت چهاردهم به دنبال یکپارچه‌سازی بودجه است

توسعه گردشگری پایدار؛ یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در گیلان

بذرافشان: حباب سکه 11 میلیون تومان شد

رشادت شهدای دوران دفاع مقدس سبب اقتدار نظام اسلامی شد

پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد مقدس برگزار شد

شهدا مایه غرور و الگوی نسل جوان ما هستند

برای جبران کسری بودجه نباید تنها به سمت انتشار اوراق بدهی و خزانه برویم

ثبات اقتصادی بستر ساز  ورود پول جدید

امام جمعه اراک: راهی جز مقاومت مقابل اسرائیل وجود ندارد

قطع سهمیه آرد 11 نانوایی در تهران به دلیل گرانفروشی

سوپرایز گاریدو برای هواداران پرسپولیس مقابل السد چیست؟

ظریف: در معاونت راهبردی باید حلقه وصل بین دولت و جامعه مدنی باشیم

ایران و پاکستان در آستانه نهایی‌سازی قرارداد تجارت آزاد

افزایش قیمت انرژی قیمت بیت کوین را بالا خواهد برد

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی