بازار آریا - رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل
بیمه ایران با اشاره به سهم 24 درصدی شرکت از بازار و تولید 100 همت حق
بیمه در سال 1403گفت: در سالجاری نیز حرکت ما باید در مسیر چشماندازهای تعریفشده در این دوره مدیریتی باشد تا
بیمه ایران به دوران اوج بازگردد.
مدیرعامل
بیمه ایران افزود: تحول در رویکردهای سازمانی، تقویت شبکه نمایندگی و توسعه زیرساختهای فناورانه سه رکن
بیمه ایران در مسیر آینده است. مواردی که مورد تاکید علی جباری قرار گرفت. مسائل و دغدغههای نمایندگان باید احصا و تجمیع شده و نتیجه آن گزارش شود تا بر اساس اولویتبندیهای انجام شده، اقدامات مورد نظر عملیاتی شود.
مدیرعامل
بیمه ایران با اشاره به شعار سال گفت: «سرمایهگذاری برای تولید» شعار نیست، بلکه یک راهبرد و استراتژی ملی است تا ظرفیتها و پتانسیلهای کشور به آن سمت حرکت کند.
وی در ادامه با تاکید بر این امر که منابع ملی
بیمه ایران باید به سمت فرصتدهی برای حوزه تولید هدایت شود؛ افزود: در همین مسیر و به منظور تحقق شعار سال، ضروری است با بهرهگیری از ظرفیتهای تخصصی، زمینههای لازم را مهیا سازیم. برای نمونه ارائه پوششهای بیمهای با سرمایهگذاران و تولیدکنندگان میتواند گامی موثر در این راستا باشد.
جباری با بیان اینکه در 1404 چشماندازها و چرخشهای استراتژیک در دوره جدید مدیریتی را ادامه خواهیم داد؛ گفت: یکی از چشماندازهای اصلی ما ارائه خدمات بینظیر است؛ هدفی که آگاهانه انتخاب شده و میتواند یکی از دلایل بازگشت پویایی و تحرک به شبکه نمایندگان نیز باشد.
مدیرعامل
بیمه ایران با تاکید بر رقابتی بودن
صنعت بیمه گفت: شعب پرداخت خسارت، ویترین خدمترسانی ما به مردم هستند از این رو باید با جدیت کامل در ارائه خدمات به تمامی ذینفعان عمل کنیم و از هرگونه تاخیر در پرداخت خسارت پرهیز شود.
جباری در ادامه دو دغدغه اصلی
بیمه ایران در سالجاری را رضایت
سرمایه انسانی و رضایت مشتریان دانست و اظهار کرد: ظرفیتهای ما نیز در این خصوص باید احیا شوند تا چشمانداز خوبی در آینده داشته باشیم.
جباری همچنین هدف شرکت را 5 برابر کردن
سرمایه 19 همتی عنوان کرد و افزود: با نگاه علمی به تقویت حوزه سرمایهگذاری و منابع مالی و
اقتصادی باید از رویکرد سنتی به رویکرد فنی حرکت کنیم تا آنجا که این موضوع باید تبدیل به یک فرهنگ سازمانی شود.
https://www.bazarearya.ir/fa/News/1293625/تولید-100-همت-حق-بیمه-توسط--بیمه-ایران-در-1403