بازار آریا
گلدیران، پیشرو در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
دوشنبه 13 اسفند 1403 - 12:28:36
روزنامه دنیای اقتصاد
بازار آریا - بیست و سومین همایش روز ملی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به منظور تقدیر از بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور در سال 1403، در تاریخ 9 اسفند 1403، با حضور مقامات دولتی و منتخبین، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد و در این برنامه شرکت مشتریان گلدیران، در دسته «نصب، تعمیر و تمدید گارانتی» برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.
این مراسم، با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه گلدیران همراه بود. همایش روز ملی «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» هر ساله با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان، توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می‌شود.
مدیران ارشد گلدیران در این برنامه چه گفتند؟
حسین تنهایی، نایب‌رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، در حاشیه این برنامه و در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن اشاره به این نکته که حیات برند گلدیران به اعتماد، اطمینان و همیاری مشتریان وفادار خود گره خورده است، تصریح کرد: «ما از نخستین روزهای تاسیس شرکت گلدیران و برند جی‌پلاس، همواره احترام به مشتریان و ارائه سریع‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات به آنها را مد نظر داشته‌ایم. مدیران و کارشناسان ما در گروه گلدیران به خوبی به این اصل مهم و کارساز معتقد هستند که مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار نیاز دارند تا برای دریافت مشاوره، خرید محصولات خود و یا پشتیبانی پس از خرید، یک راه ارتباطی ساده با برند داشته باشند. ما برای ایجاد این راه ارتباطی و سهولت در ارتباطات با مشتریان‌مان، جلسات متعدد کارشناسی را برگزار کرده‌ایم و خوشحالیم که امروز گلدیران نتیجه همه این برنامه‌ریزی‌ها و مشاوره‌ها را دیده است.»
مهدی فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران نیز با تاکید بر بهره‌مندی این شرکت از مشاوره‌ها و نظرات مشتریان در ترسیم افق کاری خود، گفت: «پیگیری مشتریان و تعامل با آن‌ها از طریق خدمات مشتریان شرکت، به ما کمک کرده است تا از میزان رضایت آن‌ها اطلاع پیدا کنیم و مشکلاتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوند و یا دغدغه‌هایی که دارند را بشناسیم. تجربه ما نشان می‌دهد در صورتی‌که مشتریان مطمئن شوند که ما برای بهبود خدمات‌مان، در تلاش هستیم و میزان رضایت آن‌ها برایمان اهمیت دارد؛ به تعامل با ما علاقه بیشتری نشان می‌دهند که درمورد گلدیران کاملا این اتفاق صورت گرفته است.»

بازار آریا

تعهد همیشگی گلدیران به مشتریان
گروه گلدیران که در دوره اخیر برای سیزدهمین بار توانست تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از آن خود کند، در سالهای اخیر پیشتاز ارائه خدمات متنوع و کاربردی به مشتریان خود بوده است. این شرکت، همواره سوابق درخشانی در حوزه خدمات پس از فروش داشته، چنان که در دوران حضور برندهای معتبر جهانی نظیر برند ال‌جی در ایران، برترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در خاورمیانه لقب گرفته است. در حقیقت، حسن شهرت برند گلدیران، از آغاز فعالیت تا امروز، بیش از هر فاکتور دیگر، به واسطه خدمات پس از فروش بوده که این مهم، منجر به تعدد و تکرر جوایز در حوزه خدمات پس از فروش برای گلدیران شده است.
در حال حاضر، مشتریان گلدیران می‌توانند درخواست‌ نصب، تعمیر، سرویس‌ دوره‌ای، تمدید گارانتی دستگاه‌های خود را در سایت شرکت مشتریان گلدیران ثبت کرده و همچنین از روند پیگیری درخواست‌های خود مطلع شوند. همچنین مشتریان می‌توانند وضعیت گارانتی دستگاه خود را بررسی کنند و مدت زمان باقی مانده از گارانتی دستگاه خود را نیز به کمک کارشناسان این شرکت مشاهده نمایند. آنها همچنین می‌توانند از بیمه و اطلاعات مربوط به تمدید گارانتی دستگاه خود مطلع شوند. گفتنی است که امکان دانلود دفترچه راهنمای محصولات نیز برای همه مخاطبان در سایت شرکت مشتریان گلدیران وجود دارد. مشتریان همچنین می‌توانند به اطلاعات مربوط به نمایندگی مجاز در شهر خود دست پیدا کرده و با نمایندگی مجاز شهر خود در تماس باشند.

بازار آریا

یکی از اقدامات بسیار مهم و ارزنده شرکت مشتریان گلدیران، استفاده از فناوری‌های نوین و دیجیتالیزه کردن تمامی خدمات به مخاطبان گلدیران است که در سالهای اخیر با اهتمام ویژه‌ای از سوی مدیران این شرکت پیگیری شده است. در همین راستا و به منظور تحقق این امر، سایت شرکت مشتریان گلدیران چندین سال پیش آغاز به فعالیت نمود. این سایت که در ابتدای فعالیت خود، حدود 100 بازدید روزانه داشت، به صورت روزانه حدود 8000 تا 10000 بازدید دارد و مشتریان می‌توانند به خدمات، اطلاعات فنی و قطعات جانبی موردنیاز خود به سادگی دست یابند. علاوه بر این، مشتریان در این درگاه ارتباطی، پروفایل شخصی خود را دارند و از ثبت اطلاعات، سوابق دریافت خدمات، گارانتی، بیمه و تمدید گارانتی دستگاه خود مطمئن می‌شوند.

https://www.bazarearya.ir/fa/News/1274662/گلدیران،-پیشرو-در-حمایت-از-حقوق-مصرف‌کنندگان
بستن   چاپ