بازار آریا
آغاز همکاری « شیلا» با انجمن اوتیسم ایران
تعهدی برای زندگی بهتر کودکان اوتیسم
شنبه 11 اسفند 1403 - 14:23:42
روزنامه دنیای اقتصاد
بازار آریا - در نخستین نشست خبری مجموعه‌رستوران‌های زنجیره‌ای «شیلا»، سند همکاری میان این مجموعه و انجمن اوتیسم ایران به امضا رسید. این همکاری گام بلندی در راستای مسئولیت اجتماعی شیلا است و با هدف حمایت از افراد دارای اختلال طیف اوتیسم و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها شکل گرفته است.
در این نشست، حسین اکبری، رئیس هیئت‌مدیره «شیلا»، محمد کاظمی، معاون کسب‌وکار و دیگر مدیران ارشد این مجموعه، به همراه مسئولان انجمن اوتیسم ایران، درباره اهمیت این همکاری و اقدامات پیش‌بینی‌شده در چارچوب این سند سخن گفتند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، «شیلا» متعهد شده است که فضاهای شعب خود را بر اساس دستورالعمل‌های تعامل و مناسب‌سازی برای افراد دارای اوتیسم، که توسط انجمن اوتیسم ایران تدوین شده، تجهیز و بهینه‌سازی کند. همچنین طراحی و تولید علائم و محتوای آگاهی‌بخش درباره اوتیسم را در دستور کار خود قرار دهد. در این راستا تخفیف ویژه‌ای برای خرید اعضای انجمن اوتیسم ایران ارائه می‌شود و در اجرای کمپین‌های مشترک اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی با انجمن همکاری کند. همچنین فعالیت‌های انجمن اوتیسم ایران را در تبلیغات و رسانه‌های تحت همکاری خود معرفی و ترویج کند.
*«شیلا»، برندی مبتنی بر اعتماد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی
حسین اکبری، رئیس هیئت‌مدیره شیلا، در این نشست با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی، گفت: «شیلا»ُ برندی است که بر پایه اعتماد، ثبات و تکرارپذیری شکل گرفته است. ما نه‌تنها در ارائه محصولات و خدمات، بلکه در تعامل با مشتریان، کارکنان و جامعه نیز به این اصول پایبند هستیم.
وی همچنین با اشاره به جایگاه شیلا در صنعت رستوران‌های زنجیره‌ای ایران، افزود: از مرداد 1378 که اولین شعبه شیلا در تهران تأسیس شد، تا امروز که بیش از 70 شعبه و نزدیک به 1800 نیروی فعال در این مجموعه مشغول به کارند، همواره به توسعه پایدار و افزایش کیفیت خدمات متعهد بوده‌ایم.

بازار آریا

*مسئولیت اجتماعی در قلب استراتژی‌های «شیلا»
«شیلا» فراتر از یک برند غذایی، یک الگوی موفق از تعهد به جامعه است. در همین راستا، پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شیلا در سال 1403 شامل اقدامات گسترده‌ای از جمله بورسیه کردن 200 معلم برای تسهیل گری کتاب‌خوانی، تجهیز 5 کتابخانه در مدارس مناطق محروم، بورسیه 30 نفر برای دوره‌های یک‌ساله کتاب‌خوانی، حمایت از رامونا همسار در حوزه فرزندخواندگی، حمایت از انجمن حامیان دانشگاه صنعتی شریف، حمایت از بنیاد کارآفرینی زنان و جوانان بوده است.
*توسعه پایدار و رویکرد بلندمدت «شیلا»
در این نشست، معاون کسب‌وکار «شیلا»، به چشم‌انداز توسعه این برند اشاره کرد و گفت: توسعه پایدار و خلق ارزش منحصربه‌فرد برای مشتریان، از اهداف اصلی شیلا است. برای دستیابی به این اهداف، اقداماتی همچون توسعه جغرافیایی شعب، گسترش محصولات منو، ایجاد زنجیره تأمین یکپارچه و افزایش ظرفیت تولید را دنبال می‌کنیم.
محمد کاظمی، همچنین افزود: مدیریت یکپارچه شعب و زنجیره تأمین از طریق کارخانه اختصاصی شیلا، کیفیت یکسان و تجربه‌ای مطمئن را برای مشتریان در سراسر ایران تضمین می‌کند.

بازار آریا

«شیلا»، در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای ایران
با این رویکرد، «شیلا» قصد دارد حضور خود را در سراسر کشور گسترش داده و استانداردهای جدیدی در صنعت فست‌فود ایران تعریف کند. هدف نهایی، تبدیل شدن به بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای ایران و ورود به عرصه بین‌المللی است.
این نشست، گامی مهم در معرفی چهره مسئولیت‌پذیر شیلا به جامعه و رسانه‌ها بود و نشان داد که این برند، علاوه بر کیفیت و نوآوری در صنعت غذایی، تعهد جدی به مسئولیت‌های اجتماعی دارد.

https://www.bazarearya.ir/fa/News/1273875/تعهدی-برای-زندگی-بهتر-کودکان-اوتیسم
بستن   چاپ