بازار آریا - «این مجموعه با اتکا به رویکردی تخصصی و حرفهای، طیف گسترده ای از انواع داراییهای قابل معامله در بازارهای مالی بینالملل را ارائه مینماید»
این داراییها شامل نمادهای رایج در بازار تبادلات
ارز (فارکس)، کالاها ( شامل
فلزات گرانبها و انرژی)، شاخصهای معتبر و شناختهشده جهانی،
سهام شرکتهای پیشرو در حوزه فناوریهای پیشرفته (High Tech) و رمز ارزهای
دیجیتال (کریپتوکارنسی) میباشند. این خدمات با هدف پاسخگویی به نیازهای متنوع سرمایهگذاران، در قالب سرویسی منحصر به فرد و با شفافترین و رقابتی ترین هزینه های معاملاتی بدون هرگونه هزینه پنهان و با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی به علاقه مندان به حوزه
سرمایه گذاری ارائه می گردد.
فرصت سرمایهگذاری در این مجموعه به گونهای طراحی گردیده تا علاقه مندان، متناسب با نیازها و شرایط خاص خود ، قادر به بهرهمندی از خدمات متنوع معاملاتی باشند و این امکان ، بدون هیچگونه محدودیتی در حداقل میزان سرمایهگذاری، در چهار نوع حساب معاملاتی شامل حسابهای استاندارد، Deluxe ،VIP و ECN فراهم آمده تا طیف وسیعی از سرمایهگذاران با سطوح مختلف از مزایای بینظیر این مجموعه بهرهمند گردند .
نگرشی متفاوت و ویژه به موضوع آموزش و ارتقاء میزان مهارت ها
بدون تردید، دستیابی به موفقیت های پایدار در بازارهای مالی بدون بهرهگیری از آموزشهای تخصصی و حرفهای ، امری دشوار و بعضاً غیرممکن است . برخورداری از آموزشهای هدفمند نه تنها به علاقهمندان امکان درک عمیقتر از مفاهیم کلیدی بازارهای مالی را میدهد ، بلکه مهارتهای ضروری برای مدیریت ریسک و اتخاذ تصمیمات استراتژیک را نیز بهطور چشمگیری تقویت مینماید .
در همین راستا ، CMS Prime مجموعهای جامع از ویدئوهای آموزشی رایگان را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ، با هدف ارتقاء سطح کیفی دانش معامله گران در دسترس علاقه مندان قرار داده است . علاوه بر این به منظور ایجاد تعامل سازنده با نهادهای آموزشی برجسته کشور از جمله "مرکز مالی ایران" ، بهعنوان یکی از بازوهای علمی و دانشمحور وابسته به سازمان
بورس و اوراق بهادار در قالب برگزاری دوره های تخصصی ، بستری مناسب جهت توسعه دانش
سرمایه گذاران و علاقه مندان به حوزه بازارهای مالی فراهم نموده است .
ارائه خدمات تخصصی پشتیبانی مشتریان
مطمئناً بخش پشتیبانی مشتریان نقشی کلیدی و بیبدیل را در ایجاد تجربهای مطلوب و ارتقای اعتماد و تأمین امنیت خاطر مشتریان ایفا می نماید . بخش پشتیبانی مشتریان مجموعه CMS Prime ، با تیمی متشکل از متخصصان کارآزموده و آگاه، به صورت شبانهروزی و در تمامی روزهای هفته آماده پاسخ گویی به سوالات ، رفع مشکلات و ارائه راهنماییهای دقیق و سریع به مشتریان فارسیزبان است .
ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی و قابل اطمینان نه تنها موجب ایجاد حس امنیت و آرامش در میان کاربران میشود ، بلکه تضمین کننده تجربه معاملاتی حرفهای و روان برای آنان خواهد بود . رویکرد این مجموعه بر پایه تلاش مستمر و بهرهگیری از خدمات تیمی مجرب و متعهد استوار است تا کلیه نیازهای مشتریان با نهایت دقت و سرعت برطرف گردد .
علاوه بر این ، کلیه مشتریان CMS Prime از امکان بهرهگیری از خدمات مدیر اختصاصی حساب نیز برخوردار خواهند بود . Account Manager یا مدیر اختصاصی حساب ضمن ایجاد ارتباط مداوم با مشتریان همواره در تلاش خواهد بود تا زمینه تعامل سریعتر و کارآمدتر با تیم عملیاتی مجموعه را فراهم نموده و گامی مؤثر در جهت بهبود تجربه کاربری مشتریان محسوب می گردد .
حفظ پویایی در گسترش و توسعه خدمات
یکی از ویژگیهای برجسته مجموعه CMS Prime، تلاش و اهتمام مدیریت و تیم سیاستگذار آن در ارائه خدمات متنوع و جذاب، متناسب با نیازهای روز مشتریان است. این مجموعه، در راستای فراهمسازی بستری مناسب برای رشد و ارتقای افراد معامله گران حرفه ای و مستعد در کنار تحقق اهداف مالی
سرمایه گذاران اقدام به ارائه طیف وسیعی از خدمات، از جمله پم تریدینگ، پراپ تریدینگ و سوشیال تریدینگ نموده است. مسلماً هر یک از این خدمات، از منظر سرمایهگذاران و معاملهگران حرفهای، دارای جذابیت های خاص خود بوده و بدون تردید، رویکرد راهبردی این مجموعه همواره بر توسعه و گسترش هر چه بیشتر این خدمات در آینده ای نه چندان دور متمرکز خواهد بود .
شفافیت، اعتماد و نوآوری، رضایتی دو سویه را فراهم می سازد تا تعالی در کسب و کار را برای همه ذینفعان پدید آید.
وب سایت:
https://cmsprime.com/fa/
ثبت نام در بروکر:
https://clientportal.cmsprime.com/live_signup&utm_campaign=iraniannewspaper&utm_source=newspaper
https://www.bazarearya.ir/fa/News/1251204/ایده-آل-ترین-فرصت-سرمایهگذاری-در-بازارهای-مالی-بین-الملل-با-CMS-Prime