بازار آریا
رسیدگی به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان؛ مبلغ خسارت برگردانده می‌شود
شنبه 1 دي 1403 - 10:16:56
بازار آریا - ایسنا /رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران در خصوص شیوه ارسال شکایت در زمینه گران فروشی آجیل و خشکبار نکاتی را مطرح و تصریح کرد: به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان حتما رسیدگی می‌شود.
غلامرضا خدامی - رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران - توضیح داد: فروشگاه‌های مجازی فروش آجیل و خشکبار در صورتی که پروانه کسب داشته باشند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت می‌کنند و می‌توانند به فروش اقلام خود در فضای مجازی بپردازند؛ ولی نباید قیمت فروشگاه فیزیکی آنها با مجازی‌شان تفاوتی داشته باشد و صرفاً باید برای هزینه ارسال، یک مبلغ مشخص‌شده‌ای را دریافت کنند.
وی با اشاره به شکایت‌های متعدد از فروشگاه‌های آنلاین فروش آجیل و خشکبار ادامه داد: متأسفانه شکایت زیادی از سکوهای مجازی فروش آجیل و خشکبار دریافت کرده‌ایم که گاهی اوقات، جو جامعه را آشفته کرده‌اند. مثلاً در سال 1401 چند فروشگاه مجازی غیرمجاز، پسته را به قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کردند و مشکلات زیادی به وجود آوردند و ما به این موارد رسیدگی می‌کنیم.
بنا بر اعلام اتاق اصناف تهران، خدامی افزود: اگر افراد از فروشگاه فیزیکی و مجازی شکایتی داشته باشند این موارد را دریافت کرده و به این شکایت‌ها رسیدگی کرده و نتیجه را به آنها اعلام می‌کنیم و مبلغ خسارت از واحد صنفی دریافت می‌شود و به مشتری خسارت‌دیده برگردانده می‌شود. افراد می‌توانند شکایت‌های خود را به شماره تلفن 33112313 فاکس کرده و یا به شماره 09351500980 در ایتا، سروش و روبیکا شکایت خود را ثبت کنند.

https://www.bazarearya.ir/fa/News/1231944/رسیدگی-به-گران-فروشی-اینترنتی-آجیل-فروشان؛-مبلغ-خسارت-برگردانده-می‌شود
بستن   چاپ