بازار آریا - شرکت
بیمه دی در نهمین همایش ملی اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران، موفق به کسب نشان زرین نوآوری و خلاقیت در طراحی پوششهای
بیمه شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل
بیمه دی، در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان
مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون
اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزههای بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار شد، شرکت
بیمه دی توانست نشان زرین نوآوری و خلاقیت در طراحی پوششهای
بیمه را به خود اختصاص دهد.
احمد صفرزاده معاون فنی
بیمه دی ضمن دریافت این لوح گفت: این شرکت همواره تلاش کرده با شناسایی نیازهای بیمهای جامعه و طراحی محصولات متنوع، ضمن پاسخگویی شایسته به نیاز مشتریان، در ارایه خدمات نوین و برتر بیمهای پیشرو و پیشگام
صنعت بیمه باشد.
وی افزود: طراحی و ارایه محصولات مختلف در حوزههای درمان بنگاههای کوچک و متوسط، طرح
بیمه ماهواره، طرح جامع
بیمه سدها و نیروگاهها، طرح
بیمه زندگی بهادار، مستمری پیشامد،
بیمه عمر پژواک،
بیمه زندگی متصل به بازار
مسکن و
بیمه مسئولیت انفرادی از جمله محصولاتی هستند که از سوی
بیمه دی و در راستای مشتریمداری به ملت شریف
ایران عرضه شده است.
صفرزاده بیان کرد: امروزه توسعه ضریب نفوذ
بیمه در گرو کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب مدنظر آنان است و شرکتهای
بیمه باید رویکرد خود را از رقابت در
قیمت خدمات و ارائه نرخ و شرایط غیرحرفهای به رقابت در ارتقا کیفیت خدمات بیمهای و کسب رضایت مشتریان و بیمهگذاران که موجب اقبال آحاد مردم در استفاده از خدمات و پوششهای بیمهای خواهد بود، تغییر دهند.