بازار آریا - تسنیم /مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت به 24 مورد از مواردی که شامل ضمانت (گارانتی)، خدمات رایگان
خودرو نمیشود، اشاره کرد و گفت: خودروسازان فقط میتوانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند.
محلهای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت به 24 مورد از مواردی که شامل ضمانت (گارانتی)، خدمات رایگان
خودرو نمیشود، اشاره کرد و گفت: خودروسازان فقط میتوانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند.
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: خودروسازان فقط میتوانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند و هیچ
خودرو سازی حق تفسیر را ندارد، چرا که همه موارد به صورت شفاف آمده است.
محلهای گفت: ایجاد تغییر در یکی از قطعات
خودرو که باعث به وجود آمدن نقص فنی شود گارانتی همان قطعه را باطل میکند و ابطال گارانتی شامل کل
خودرو نمیشود.
وی در ادامه تاکید کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش قابل مشاهده برای عموم مردم میشود و اگر خودروسازان این موارد را رعایت نکنند مردم میتوانند به آدرس www.irangs.ir مراجعه و از خودروسازان شکایت کنند.
https://www.bazarearya.ir/fa/News/1215912/جزئیات-موارد-ابطال-گارانتی-خودرو-منتشر-شد