بازار آریا
امکان مشاهده نظرات مسافران برای کاربران یک تاکسی اینترنتی
شنبه 28 مهر 1403 - 00:25:39
روزنامه دنیای اقتصاد
بازار آریا - به تازگی مشاهده نظرات ثبت شده مسافران برای کاربران تپسی امکان‌‌‌پذیر شده است. به این ترتیب کاربران راننده می‌توانند نظرات کاربران مسافر را به صورت تجمیع شده دریافت و مهم‌ترین نقاط قابل بهبود خود را شناسایی کنند. در این طرح بعد از اینکه کاربران مسافر در پایان سفر امتیاز و نظراتشان را ثبت می‌کنند، این امتیازها و نظرات به صورت تجمیع‌‌‌شده بررسی می‌‌‌شوند و اگر تاثیر محسوسی در امتیاز سفیر داشته باشند، این تغییر و دلایل آن، به راننده اطلاع داده می‌شود. هدف از انجام این کار کمک به سفیران برای بهبود کیفیت سفرها و در نتیجه بالا بردن امتیازشان است. بردیا میرزایی، سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی، می‌‌‌گوید: «بر اساس این طرح امتیازهای سفیران در یک بازه کاری 45روزه جمع‌‌‌آوری می‌شود و اگر تغییر محسوسی در امتیاز نهایی آنها داشته باشد، این تغییر رتبه و دلایلش به آنها اطلاع داده می‌شود.» طبیعتا لازمه اجرای این طرح، مشارکت فعال مسافران در ثبت دقیق بازخورد و دلایل رضایت یا عدم‌رضایت خود در پایان سفر است.
--> اخبار مرتبط پدیده تاکسی‌های اینترنتی از منظر اقتصادی طرح اسنپ برای تشویق رانندگان به روشن‌‌‌کردن کولر ون‏‏‌تاکسی‏‏‌های جدید در پارکینگ هوای تهران «نارنجی» شد افزایش کرایه اسنپ و تپسی در پایان سال

https://www.bazarearya.ir/fa/News/1201575/امکان-مشاهده-نظرات-مسافران-برای-کاربران-یک-تاکسی-اینترنتی
بستن   چاپ