بازار آریا - به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل
بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس
بیمه دی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کل
بیمه مرکزی ج.ا.ا، دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران، فعالان و پیشکسوتان
صنعت بیمه، مدیران عامل سابق
بیمه دی، مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذینفعان و مشتریان شرکت
بیمه دی برگزار شد.طی این مراسم، طاهر موهبتی مدیرعامل
بیمه دی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس این شرکت، بیان داشت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم
بیمه دی که خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است و این مهم، محقق نمیشود مگر با فروش خوب و با کیفیت، و نیز، در نظر داشتن مدیریت هزینهها.وی افزود: اما در فروش بیمهنامه، آنچه میبایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایتمندی مشتریان است. به دیگر معنا؛ رضایتمندی بیمهشدگان و مشتریان در
بیمه دی، یک اصل اساسی است.مدیرعامل
بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاوردهای این شرکت به ویژه در حوزهی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزاء شرکت در ستاد، شعب و شبکهی فروش
بیمه دی برشمرده و آن را شایستهی قدردانی دانست.
طاهر موهبتی، در خاتمهی سخنان خود، حرکت نوآورانهی
بیمه دی در ارایهی راهکارهای فنآورانه، جهت افزایش رضایت بیمهشدگان، به ویژه جامعهی معزز ایثار و شهادت را از جمله برنامهها و افتخارات
بیمه دی دانست و تدوام این روند را، مورد تاکید قرار داد.
https://www.bazarearya.ir/fa/News/1141939/مدیر-عامل-بیمه-دی-در-مراسم-نوزدهمین-سالروز-تأسیس-این-شرکت-عنوان-کرد؛--رضایتمندی-بیمهشدگان-و-مشتریان-در-بیمه-دی،-یک-اصل-اساسی-است