صادقی: بدنبال گذار از رویکرد سنتی و ارائه تعریف جدید از روابط عمومی هستیم
گفتگو
بزرگنمايي:
بازار آریا - مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در نخستین رویداد دانش افزایی PR گفت: نیازمند رسیدن به درکی مشترک و مترقی از روابط عمومی در نزد مدیران عامل و مدیران روابط عمومی هستیم.
، اولین دوره دانش افزایی PR با عنوان «پل» با حضور مهدی مسکنی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و حامد صادقی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، با هدف تقویت ارتباطات موثر و تبادل ایده ها بین متخصصان و مدیران حوزه روابط عمومی شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
حامد صادقی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، روابط عمومی را دریچه سازمان ها به بیرون خواند و گفت: امروز وقتی صحبت از روابط عمومی هوشمند می کنیم، در حقیقت بدنبال گذار از رویکرد سنتی و ارائه تعریف جدید از روابط عمومی در مجموعه هلدینگ آتیه صبا و شرکت های تابعه خود هستیم.
به گفته وی، روابط عمومیها امروز می بایست به یکی از محورهای اصلی توسعه سازمان تبدیل شوند و با برنامهریزی دقیق و منسجم، همراستا با مأموریت و چشمانداز اقتصادی سازمان، بتوانند ما را در دستیابی به موفقیت یاری دهند.
وی خاطرنشان کرد: در جهت نیل به این هدف، نیازمند رسیدن به درکی مشترک و مترقی از روابط عمومی در نزد مدیران عامل و مدیران روابط عمومی در شرکت های تابعه هستیم. وی افزود: ما معتقدیم که ارتقاء و بروزرسانی یک شرکت می تواند از دریچه روابط عمومی آن صورت گیرد.
صادقی با اشاره به ماهیت اقتصادی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، تاکید کرد، روابط عمومی¬ ها در شرکت های تابعه می بایست این مهم را درک کرده و بر این اساس برنامه ¬ریزی کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا همچنین بر لزوم انعکاس عملکرد شرکت ها در قالب اخبار امید آفرین بویژه در بخش های تولیدی و صنعتی تاکید کرد و افزود: تکیه کردن بر خبرهای خوب اقتصادی به افزایش اعتماد ذینفعان در جامعه و در نتیجه افزایش رونق اقتصادی و سود بنگاه ها منجر می شود.
در پنل دوم این رویداد، اساتید و متخصصان به نامی چون دکتر سید احمد موسوی صمدی، پژوهشگر و استاد دانشگاه، حسن میثمی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مهدی امیرپور، حسین کلهر، نویسنده و مشاور برندینگ و مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی شرکت دیجی کالا به بررسی اهمیت روابط عمومی هوشمند و موثر در توسعه سازمان و برندها پرداختند و ضمن بحث و تبادل نظر با شرکت کنندگان، به بیان دیدگاه های پیرامون چالش ها و فرصت های موجود در حوزه روابط عمومی پرداختند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1212847/