لزوم ایجاد برند برای پوشاک ایرانی
گفتگو
بزرگنمايي:
بازار آریا - دنیایاقتصاد: رئیس اتحادیه خیاطان با تاکید بر لزوم ایجاد برند در صنعت پوشاک ایران گفت: پوشاک ایرانی به کشورهای روسیه، ترکیه، سوریه، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و امارات صادر میشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم اکبر صدقی، رئیس اتحادیه خیاطان تهران در مراسم روز ملی خیاط، اظهار کرد: 3500 نفر فقط در شهر تهران عضو فعال اتحادیه خیاطان هستند و هرکدام نیز تعدادی نیروی کار دارد. او افزود: با تامین مناسب مواد اولیه تولید در دولت سیزدهماکنون میتوان گفت، اعضای اتحادیه ما به 90درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند. رئیس اتحادیه خیاطان تهران ادامه داد: با تدام تامین مواداولیه تولید، کاهش مالیات، اختصاص وامهای کمبهره و کاهش سهم حقبیمه برای کارفرما برای کارگاههای بالای 5 نفر از 30درصد به 10درصد، تولیدکنندگان این بخش میتوانند قیمت تمامشده خود را کاهش دهند. او تصریح کرد: با افزایش کیفیت تولید پوشاک ایرانی واردات و قاچاق این کالا از ترکیه کاهش یافتهاست و حتی پوشاک تولیدی ایران به ترکیه صادر میشود. صدقی با بیان اینکه تولیدات پوشاک ایرانی نیازمند ایجاد برندسازی است، گفت: پوشاکی که از ایران به ترکیه میرود دوباره با مارک ترکیه به ایران برمیگردد زیرا ما کمتر برای برندینگ اقدام کردهایم.
--> اخبار مرتبط منظور از برندسازی شخصی چیست؟ برگزاری نخستین سمینار تخصصی «برندسازی شخصی» مُهر بیمهری بر پیکره پوشاک ایرانی /فیلم کتاب «برندسازی داخلی» در بازارنشر
-
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴:۴۵ AM
-
۳۷۳ بازديد
-
روزنامه دنیای اقتصاد
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1115360/